Monday, February 2, 2009

Pemandangan di Taman Mini

Ni adalah pemandangan di taman mini melaka. Aku laki bini tak larat nak jalan banyak2 so lebih kurang je gambar yang kami snap pun. Pertama, hanya berbekalkan sandwich dan milo ais tank kami hanya mampu bertahan sehingga pukul 4pm sahaja dan apabila bekalan tenaga semakin berkurangan makanya kami tak laju berjalan.

Ni salah satu pemandangan yang sgt menarik, kata laki aku ini commando obstacle. Ni lebih kepada untuk team building- motivational camp.
Ni lak salah satu daripada umah2 yang ada kat situ, aku actually lebih tertarik pada pemandangan dia yang sangat cantik dan superb...aku nak datang lagi sini..

Tengah terik2 berjalan tu tetiba aku nampak ada brader jual aiskrim. Sebagai peminat aiskrim so aku tak leh menahan diri so aku terus mintak laki aku belikan aiskrim..Ada mcm2 jenis tapi aku nak yang dalam cone tu..tak kira...
Ni lak adalah perkampungan filipina, umah dia bukan mcm umah melayu kita..rumah batu warne putih tapi aku tak masuk sebab aku ase sedikit sunyi tempat tu..

Lagi skali motivational camp, namanya aku tak berapa tau..

Superman......................ini untuk rope climbing....



Umah yang kat dalam air ni aku sendiri tak pasti umah apa tapi ianya dibina di dalam air. Umah ni mmg cantik la, dengan pemandangan dia yang superb..aku ase mmg leka tengok umah ni.


Ni la umah filipina yang dimaksudkan, aku masuk kat depan ni je..tetiba aku nampak satu gambar auntie kat atas cabinet tu..terus tak jadi naik..tak pe lah.



Ini lak gambar umah sabah kalau tak silap aku. Mmg aku tak berapa pasti sangat sebab terlalu banyak umah kat sini. Aritu aku ingat lagi, tapi bila dah balik kl aku lupa lak. Ceih..aku ase aku ni banyak sangat makan semut la..

No comments:

Post a Comment