Monday, February 2, 2009

Mini Venice at M'sia


Apa saya lakukan utk CNY? Untuk cuti chinese new year, aku balik kg kat perak..belah aku dan laki aku. Dah kawin ni lain, nak balik mesti utk dua umah skali. Dulu sblm kawin, biasanya aku singgah gak umah mak mentua aku tapi tak tido sana la. Skang kena fair, kalau umah aku 2 malam jawabnya umah laki aku gak sama.Aku okey je, mana2 umah pun makan sangat sedap..Sehari sblm balik kg untuk makan besar, kami sempat jenjalan2 kat tmpt lain dulu.


Sblm balik kg, aku gi mini venice kat malaysia. Korang agak2 la kat mana tempat tu. Takkan sume aku nak citer. Based on pix, make ur own assumption..kwang kwang..Tempat ni agak menarik..aku dah slalu pegi tapi kali ni sesaja la jalan ke sana..

Sblm balik, laki aku nak gunting rambut kat lam shopping complex tu. Leng chai yang pakai baju oren tu tak nak bergambar skali, katanya dia ensem sangat takut over shadow laki aku..pulak!!


Sblm balik, kitaorg tapau some donut dari big apple. Aku tak berapa ingat harganya sbb bukan aku yang bayor tapi kalau tak silap dlm RM10-11 asenye untuk half dozen. Donut ni mmg favourite laki aku tapi untuk aku, i prefer cheese cake from famous amous. Susah nak nampak kat sesetengah outlet, kat selayang mall ada la..kengkadang!

Sampai je umah, laki aku tekak melayu..nak makan nasi lemak. Abis, donut tu sumer sape nak makan..dia nak gigit2 je. Sampai aku update blog ni, aku tgk still ada kat dlm fridge. nape dia beli? Saja dia gemar tengok donut tu berkaler- kaler.

No comments:

Post a Comment