Sunday, February 15, 2009

Retrieved old memory

Actually, mmg agak terlewat utk aku ucapkan but maybe this is the right time for me to say thanks to my hubby. He did a good job on my birthday walaupun bukan makan kat hotel 5 star tapi aku cukup happy dan terharu. Tengah aku godek2 lappie ni aku jumpa lak gambo lelama masa birthday aku aritu so aku upload je la. Tgh takde citer nak di story morykan ni.


Ni gambar aku masa celebrate birthday aku berdua je ngan laki aku. Tengahari tu aku mmg ada kelas la so without my presence dia pegi beli kek, hadiah dan masak spagethi utk aku. After class, dia datang amik aku dan terus balik umah. Masuk je kete, ada sejambak munge untuk aku yg cukup utk membuatkan aku ase sangat berbunga2 utk tahu apa hadia selanjutnya. Ingatkan dia nak bwk aku pegi makan kat mana2 tapi dia terus bawak aku balik umah.

Sampai je kat umah, aku tengok laki aku dah ubah kedudukan meja jepun tu dan ada pinggan sket kat atas tu. Actually, laki aku tak sempat siapkan sebelum pukul 5 tu yang tak takde makanan lagi kat atas tu. Aku pun agak terharu la bila dia sggp buat sume ni, maklumlah bukan senang nak tengok laki aku buat kerja berhias ni.

So, lepas makan bagai aku pun dapat la beberapa adiah lain lagi yang aku ase tak payah le aku disclose kat sini..Mmg birthday celebration kali ni berbeza dari tahun sebelumnya..aku sedikit sbyk rasa terharu gak la..

So, dikesempatan ini..i would like to thanks for everything you've done to make me happy...It's mean world to me..There's a lot of things i want to say, tapi kita citer lain la ek..tak yah citer kat sini...thanks abang..


Yeah, let's party then..(SILA AMBIK PERHATIAN, ITU AIR SPARKLING K..bukan chivas, jim beam ataupun wine) halal tuh air tuh k...

No comments:

Post a Comment